Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

28 άνθρωποι που αυτοσαρκάστηκαν και το ίντερνετ τους λάτρεψε


Ο καθένας μπορεί να βιώσει αποτυχίες, αλλά πολύ λίγοι μπορούν να το πάνε το επόμενο επίπεδο. Παρ όλα αυτά, ίσως το καλύτερο πράγμα που μπορείς να κάνεις όταν σου συμβεί είναι να γελάσεις. Και οι παρακάτω έκαναν ακριβώς αυτό!

28. «Οταν μοιαζεις στον Harry Potter πιο πολυ απ τον ιδιο τον Harry Potter»



27. “Η ατακα μου στο σχολικο μας λευκωμα ειναι το μονο πραγμα για το οποιο ειμαι περηφανη! ”
(Κουρευτηκα και κανεις δεν το προσεξε)

 

26. “Οταν ημουν 16 οι γονεις μου ζητησαν απ τον παππου μου να ζωγραφισει το πορτρετο για να μου ανεβασει τη αυτοπεποιθηση. Σιγουρα μονο αυτο δεν εκανε…”

25. “Να γιατι δεν μου μιλαει κανεις στο σχολειο.”

 

24. “Οχι δεν ειμαι εγκυος. Απλα πιστευω οτι οι φωτογραφιες με κοιλιτσα ειναι γλυκουλες και ηθελα να εχω και γω μια απ’ αυτες.”

23. “Δεν μπορω να καταλαβω γιατι τα χερια μου φαινονται τοσο μεγαλα! Θα μπορουσα ανετα να δεσω τα κορδονια μου χωρις καν να σκυψω.”

22. Η ειρωνεια
(Η δουλεια εγινε οπως επρεπε)

21. “Μάλλον σήμερα αντί για καφέ θα πιο λίγο ειρωνεία.”

(Η αποτυχια δεν ειναι επιλογη)

20. “Η φιλη μου που ηταν σε κωμα για 3 μηνες και την θεωρουσαν νεκρη, μου εστειλε αυτο.”
(Μαντεψε ποιος ξυπνησε)

 

19. “Παρ’ ολη την προσπαθεια των συντακτων του σχολικου λευκωματος, η συγκεκριμενη εξακολουθει να ειναι η αγαπημενη μου!”

 

18. “Μην δειξετε ποτε αυτη την φωτογραφια στο αφεντικο μου.”
(επιθεωρηση παρκινγκ)

17. “Μια φορα ξυρισα το κεφαλι μου, επαθα πολλαπλα εγκαυματα και πρηστηκε τοσο δα λιγακι :-)”



16. “Οταν για αρκετες μερες δεν μου κανουν κοπλιμεντα αρχιζω να νιωθω οτι μοιαζω με αυτο το πραγμα στον καθρεφτη.”

15. “Εχω ενα προαισθημα οτι αυτα τα κουλουρακια με κοροϊδευουν .”
(εισαι ενας στο εκατομμυριο)

14. “Αυτοι οι τυποι καθονται καθε μερα στο ιδιο τραπεζι. Ο ιδιοκτητης του μαγαζιου εφτιαξε μια ταμπελα για να το ορισει επισημα δικο τους.”

13. “Μαλλον ο συμμαθητη μου και γω μοιαζουμε πιο πολυ απ οτι πιστευα.”

12. “Ο ξαδερφο μου και η κοπελα του οριστικοποιησαν το διαζυγιο τους.¨Εκαναν παρτι. Ειχαν και τουρτα.”

11. “Η καραφλα μου εχει επιτελους νοημα.”


10. “Οταν σε παραταει η κοπελα σου και συ το παιζεις πολυ χαλαρος…”

9. “Καλησπερα κυριες μου! Θα θελατε να περασετε μεσα για ενα ροφημα οξυγονου η για ενα ποτηρακι απο υγρα?”

8. “Αποφασισαμε να αναδειξουμε ο καθενας την μοναδικοτητα του. Ολοι την ιδια στιγμη. Με ιδια μπλουζακια. Δεν ειμαστε παρα πολυ εξυπνοι?!”

7. “Παραλιγο!”
(σκεφτειτε πρωτα την ασφαλεια!)



6. “Η καινουρια μου ασκηση”

 


5. “Ο θειος μου μου εδειξε το καινουριο του ποδι.”

4. “Επιτελους οδηγαω! Lol μπα, ακομα παιρνω λεωφορειο.”

3. Η αστυνομια του Olathe ποσταρε στη σελιδα της αυτο. “Προπονουμασταν γι’αυτο ολο τον χρονο.”

2. “Βρηκα τη καλυτερη στολη για το Halloween. Η μηπως να το φοραγα ως καθημερινο συνολακι?”

1. O DiCaprio εκανε ενα αστειο οταν παρελαβε το Οσκαρ του.  “Πως τα σκαλιζετε για να ξερω;…”


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο